دَرگـــــــــــاهـ

.:. این ذره به درگــــاهـِ تو آورده پناه.:.

دَرگـــــــــــاهـ

.:. این ذره به درگــــاهـِ تو آورده پناه.:.

دَرگـــــــــــاهـ

.:: بسمـ اللهـ الرحمنـ الرحیمـ ::.


وقتی "تــــو" هستی
مهم نیست "مــــن" کجای_ این هستی باشم
مهرت به من می رسد
و همین؛حَسبی ...

+یا ارحمن الراحمین

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

  • ۲۱ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۴۲ حضور

آخرین نظرات

نویسندگان

... به رغمِ مدعیانی که ...

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲

 :: بسم رب الحسین ::

چندبار چهره شان را دیده ام و سلام و علیکِ مختصری؛و هیچ وقت فکر نمی کردم,بهای همین دیدار های کوتاه,این همه ارزش ناک باشد ... به حدی که ...

در مسجد به مادرم گفت:«دخترتان مشهد نبودن احیانآ؟!مشهد بودم.هر جا که وارد صحن و ضریح می شدم,دختر کوچک تان را می دیدم...»پاسخ مادرم به این سوال مشخص بود؛من مشهد نبودم,مطمئنم ... اما ... نگاهِ امامم با من بود ...

عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم ...

السلام علیک یا ابالحسن یا علی بن موسی ایهاالرضا یابن رسول الله ...

فدایِ محبت تان؛آقایِ رئوف م ...

***************

+حتا خودم هم دقیقآ از میزانِ خوب بودن حالم در لحظه ی شنیدن این اتفاق,آمارِ دقیقی ندارم ...

++این,در آستانه ی ماهِ ماهِ محرم؛یعنی یادم باشد:همیشه شما قدم ها قدم,جلو ترید از مدعی هایتان ...

+++خدای نینوا!خدای حسین بن علی علیه السلام!لنگ میزنم در حفظِ حالِ خوبِ بعدِ روضه ها ... بخاطرِ دردانه ات,دست دلم را سفت بگیر ...

++++ " وَ مِنَ الماءِ کُلُّ شَی ءٍ حَیّ " / که حسین است زندگی ...آری!

۹۲/۰۸/۲۰
زاد-صاد

نظرات  (۳)

۰۱ آذر ۹۲ ، ۰۱:۲۶ سید محمد رضی زاده
هنوز کبوتران، 
مأمنی آسمانی 
و آهوان، 
ضامنی زمینی دارند...

http://delabad.ir/1392/06/18/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D8%AA%D9%86%DA%AF-%D9%88-%DA%86%D9%87%D9%84-%D9%88-%D8%A7%D8%B4%DA%A9-%D8%AF%D9%82%DB%8C%D9%82%D9%87
لنگ میزنم در حفظِ حالِ خوبِ بعدِ روضه ها ... بخاطرِ دردانه ات,دست دلم را سفت بگیر ...
لنگ میزنم و تو ثابت کرده ای بارها، بیش از حد که ثابت قدمی در عهدی که با معبودت بستی. روشنای هدایت باشی و دستگیر جاماندگان...
همین دیشب تو هیئت از عالم بزرگواری که سخنرانی میکرد شنیدم اربابمان آن لحظه ای که شمر روی سینه اش نشست، همان قدری که اشتیاق داشت برای سعادت حر ریاحی همان قدر هم اشتیاق داشت برای آن ملعون...
تو خود بخوان حدیث مفصل از این مهربانی...
ایوالله. التماس دعا


سلام. زیارت قبول!
برای من هم پیش آمده بود. می گفت تو را در کربلا دیدم...چقدر قلبم شعف بار بود آن لحظه...
پاسخ:
سلام ...
کربــــــــــلا ... :((
ان شاءالله زودِ زودِ زود نصیب مان کنند؛این خاندان احسان و کَرم ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی